2e dagje Chillen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Wilma Verouden - WaarBenJij.nu 2e dagje Chillen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Wilma Verouden - WaarBenJij.nu

2e dagje Chillen

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

25 Juni 2015 | Indonesië, Kuta

Donderdag 25 Juni,
We beginnen de dag met ontbijt bestaande uit warme rijst of mihoen met warme saus en roerbakgroenten. In Nederland moet je er niet aan denken maar hier is dat heel normaal. Er is ook wel brood maar het beleg is niet veel meer dan jam.
Gisteren is ons goed bevallen dus we plakken er nog een snipperdag achteraan! Ook wel een klein beetje noodgedwongen; morgenvroeg moeten we om 02.30 u uit bed want we vertrekken om 03.00 u naar Lovina om dolfijnen te spotten, hiervoor moeten we om 06.00 u al op de boot zitten. We vinden het niet verstandig om vandaag een dagtocht te maken omdat we dan meestal pas laat terug zijn en we willen vandaag dus vroeg naar bed om morgen toch redelijk uitgerust te kunnen starten. Dus wordt vandaag opnieuw een stranddag. We hurern wederom een stranbed en installeren ons. Joan is alweer vrij snel n dromenland en ik lig te wachten op de tweem meiden uit Friesland die vandaag ook weer komen. Zij zouden namelijk nieuw leesvoer voor mij meebrengen, en ja hoor nas een uurtje rondlopen, foto's maken en niksen komen ze. Ze hebben drie dikke tijdschriften meegebracht; de Linda, een Flair en een speciale dikke zomereditie van de Weekend. Ik ga meteen aan de slag met lezen. Af en toe de zee in voor wat afkoeling, een hapje eten en voor de rest luieren; Joan met zijn ogen dicht en ik weggedoken in mijn "lectuur". Om 17.00 vinden we het welletjes (ik heb mijn boeken uit) en gaan we terug naar het hotel. Douchen en dit reisverslafg schrijven. Hierna nog iets eten en dan naar bed; het is zo 02.30 u! Tot morgen,

Groeten Joan en Wilma xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2015

Laatste dag Kuta Beach

04 Juli 2015

Raften

03 Juli 2015

Tirta Gangga

02 Juli 2015

Pura Goa Lawah & Candidasa

01 Juli 2015

Duiken met Manta's
Wilma

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 6012

Voorgaande reizen:

09 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: