Dagje lekker chillen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Wilma Verouden - WaarBenJij.nu Dagje lekker chillen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Wilma Verouden - WaarBenJij.nu

Dagje lekker chillen

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

24 Juni 2015 | Indonesië, Kuta

Woensdag 24 juni,

Vandaag uitgeslapen tot 8.30 u en na het ontbijt errst maar eens een stadswandeling door Kuta! We hebben nog maar weinig van de stad gezien. We lopen 2 uur rond en hebben het centrum dan wel bekeken; heel veel restaurants en vooral heel veel winkels waar ze je binnen willen hebben. Hier hebben we zo'n hekel aan dat we snel doorlopen terug naar het hotel om handdoeken te pakken en zwemkleding om naar het strand te gaan. Vandaag nemen we een snipperdag en gaan we lekker niks doen! Alleen maar zwemmen, zonnen, snorkelen en luieren! Bij het hotel wijzen ze ons naar welk gedeelte we het beste kunnen gaan; rechts is alle drukte van toerisme en handelaars die hun koopwaar aanbieden, dames die massage's aanbieden, ijsverkopers enz. 10 minuten lopen naar links heb je een veel mooier en rustiger gedeelte, jullie weten al waar wij naar toe gegaan zijn he? Het is inderdaad een prachtig strand met zeer weing toeristen, we huren twee ligbedden met parasol, gaan eerst snorkelen en gaan er dan eens goed voor liggen. Joan is zo in dromenland en ik lig me te vervelen want slapen kan ik niet als ik nog maar net wakker ben en mijn e reader is vanaf dag 1 stuk. (heb ik er tientallen nieuwe boeken opgezet speciaal voor dit soort gelegenheden en nou doet hij het niet meer). Terwijl ik dus lig te niksen hoor ik de twee meiden die een stukje bij ons vandaan liggen nederlands praten!!! Yes denk ik, ik loop op ze af en vraag aan ze of ze iets van tijschriften te leen hebben, gelukkig is dat zo en kan ik lekker gaan liggen lezen. We gaan tussendoor een hapje eten bij een leuke strandtent en als de zon het af laat weten gaan we richting hotelkamer. We gaan douchen en dan naar de massagesalon want vanavond krijgen we een balineese total body massage. We kunnen kiezen voor de medium of strong massage. We kiezen voor strong en gelijk gaat de masseuze die Joan onder handen heeft bovenop hem staan en druk uitoefenen op zijn rug. Het uur masseren is zo voorbij (het was fijn maar ook wel pijnlijk op plaatsen waar de knopen in je lijf zitten). We gaan eten bij de warung waar we gisteren ook geweest zijn (het eten was daar zo lekker en de bediening zo vriendelijk). Hierna zijn we nog een cocktail gaan drinken in een zaak met live muziek en dan weer naar het hotel om dit verslag te schrijven. Bij deze dus! Tot morgen.

Groetjes Joan en Wilma

  • 24 Juni 2015 - 17:27

    Aniet:

    kijk zoon dagje staat me wel aan alleen was ik rechts gegaan ipv links haha. xxxxxxxxxx

  • 24 Juni 2015 - 19:00

    Lisa:

    Zo, door alle drukte moest ik even heel wat verslagen inhalen! Maar bijdeze.. Wat een super leuke verhalen. Klinkt echt super leuk en interessant. Begint bij mij al helemaal te kriebelen. Echt helemaal gaaf wat jullie daar allemaal doen. Actieve dagen met lekker eten, echt iets voor jullie. Wel echt super jammer Wilma dat dan net je e-reader er mee ophoud. Ik zat er nog aan te denken om je een boek te geven voor je verjaardag, maar dat zou ook een gesjouw worden. Hopelijk heb je je op je luie dagje toch nog goed kunnen vermaken!

    Hier is alles goed, het huis staat nog, laten we het daarop houden. Haha nee grapje natuurlijk. Ik zorg goed voor Nick en het huishouden -pfoee.. ook wel een beetje onderschat-. Met Karel gaat ook alles goed, al moet hij wel een beetje wennen aan de nieuwe bewoner. En Dotan hoor je genoeg verhalen over denk ik momenteel. Robin en ik gaan morgen foto's maken met m, zodat jullie ook kunnen zien over 2 weken hoe klein die was (hij zal namelijk 3 kilo zwaarder zijn dan, dus ook een stuk groter).

    We houden jullie verhalen de komende dagen in de gaten!

    Geniet ervan, de dagen vliegen voorbij!




    Heeeeeeele dikke kus en knuffel,
    Nick en Lisa



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2015

Laatste dag Kuta Beach

04 Juli 2015

Raften

03 Juli 2015

Tirta Gangga

02 Juli 2015

Pura Goa Lawah & Candidasa

01 Juli 2015

Duiken met Manta's
Wilma

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 6016

Voorgaande reizen:

09 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: